Jak optimalizovat webové stránky?

Po analýze SEO specialista poté soustřeďuje pozornost na aktuální odkazový profil webové stránky. Zjistí, kolik jiných webových stránek odkazuje na doménu a jak jsou kvalitní. Tato analýza je základem pro budoucí linkbuilding neboli budování zpětných odkazů. Poté co se zjistí odkazový profil externích zpětných odkazů, tak SEO specialista zaměří pozornost na interní prolinkování. Nyní bude mít aktuální přehled a podívá se na konkurenční webové stránky, které jsou na top pozicích ve vyhledávání, aby porovnal stav odkazového profilu domény klienta a jeho konkurence, aby navrhnul konkrétní strategii toho, jakým způsobem vést optimalizaci webové stránky od on-page až po off-page faktory.

Poté co byla navržena strategie budování zpětných odkazů, tak dojde k realizaci, tedy hledání příležitostí, kde je možné umístit odkaz, kde napsat PR článek apod. Jedná se o kontinuální práci, kdy je třeba linkbuilding vykonávat pravidelně každý měsíc, protože tato činnost nejde uspěchat. Odkazový profil musí vypadat přirozeně.

V průběhu optimalizace webové stránky je třeba průběžně konzultovat jednotlivé doporučení, výsledky a každý důležitý krok, který souvisí s internetovým marketingem a má přesah přes PPC reklamu, direct marketing, sociální sítě a další marketingové činnosti, které mohou působit synergicky navzájem.

Hledáte SEO specialistu?

Práce SEO specialisty opravdu není jednoduchá, vyžaduje roky praxe na různých projektech, aby jste pochopili souvislosti a co opravdu funguje, aby optimalizace webové stránky pro vyhledávače byla účinná. Pokud chcete poradit, obraťte se na web www.seokonzult.cz, kde je najdete více informací a kontakt na SEO specialistu Tomáš Stýskala, který má více než 9 let praxe.

Kontakt: info@seokonzult.cz